Opinie o Internetica Sp. z o.o. – branża e-commerce
Skuteczne wypromowanie sklepu internetowego – to przeważnie z takimi oczekiwaniami firmy z branży e-commerce zgłaszają się do agencji marketingowych. Wiele biznesów wie, że udana współpraca tego typu może zwiększyć sprzedaż i pozytywnie wpłynąć na rozpoznawalność marki. Wysokie konwersje w postaci zakupów to efekt, którym można cieszyć się tylko wtedy, gdy pozycjonowaniem zajmie się firma, mająca w tym aspekcie doświadczenie. Zwiększenie widoczności sklepu internetowego w wyszukiwarce Google wymaga nieco innych działań, niż pozycjonowanie zwykłej witryny. Wyzwanie stanowi tutaj fakt, że sklepy przeważnie mają dużo podstron i treści. Internetica ma na swoim koncie współpracę z wieloma podmiotami z branży e-commerce, a referencje dotychczasowych klientów dowodzą, że agencja doskonale zna specyfikę współpracy ze sklepami internetowymi.
Szybkie wypromowanie sklepu internetowego
Klientom często zależy na tym, żeby szybko zobaczyć efekty pozycjonowania. Jest to całkowicie zrozumiałe, szczególnie że wśród klientówagencji można znaleźć także podmioty rozczarowane współpracą z innym usługodawcą zajmującym się online marketingiem. Rezultaty widoczne po krótkim czasie są dla nich jasnym sygnałem, mówiącym, że agencja wie, co robi i jest w stanie udowodnić swoją skuteczność. To także zapowiedź dalszej, udanej współpracy.
W referencjach wystawionych przed dotychczasowych klientów firmy Internetica, często można znaleźć fragment o tym, że pozycjonowanie szybko przyniosło rezultaty. Z tempa pozytywnych zmian zadowolona jest m.in. firma Bersekes, będąca właścicielem sklepu internetowego Pulseo Digital Sport. Bardzo szybko przedsiębiorstwo odnotowało wzrost zainteresowania ofertą, co wynikało z faktu, że po krótkim czasie strona sklepu znalazła się na szczycie wyników wyszukiwania. Widoczne przełożenie działań agencji na sprzedaż zauważa też Sadino Creation Sp. z o.o., co zdecydowało, że firma z całego serca poleca agencję jako świetnego partnera biznesowego. Wprost o swoim zaskoczeniu pisze w referencjach firma Ekskluzywne Wnętrze – klient w referencjach podkreśla, że nie spodziewał się tak szybko tak dobrych wyników, przy tak dużej konkurencji.
Czasem wystarczy wprowadzić jedynie odpowiednie optymalizacje na stronie, by pozycje witryny wyraźnie podskoczyły. Najpierw trzeba jednak rozpoznać, które kroki przyniosą takie efekty. W tym celu agencja przeprowadza precyzyjną analizę strony. Jeśli zostanie umiejętnie przeprowadzona, efekty przyjdą szybko. Ale na tym nie kończy się działanie skutecznej agencji online marketingu. Sklepy internetowe nie zostałyby przecież z firmą, gdyby wyniki nie utrzymywały się dłużej. Dotychczasowi klienci Internetica wielokrotnie docenili fakt, że pozytywne rezultaty nie ograniczają się jedynie do początków współpracy.
Stabilne, utrzymujące się korzyści
Zasada jest prosta – satysfakcjonujące wyniki oznaczają, że dana firma z branży e-commerce chętnie zostanie z agencją na dłużej, bo współpraca zwyczajnie jej się opłaca. Takich zadowolonych podmiotów nie brakuje wśród klientów Internetica, o czym świadczą wystawione przez nich referencje. Wystarczy przywołać chociażby opinię Cedar sp. z o.o. – firma od lat współpracuje z agencją i zamierza korzystać z jej usług w przyszłości. Nie inaczej jest z firmą Sensoric, która korzysta ze wsparcia Internetica od dłuższego czasu i nie zamierza tego zmieniać. Lata współpracy z agencją ma za sobą także 4Technik. Firma docenia fakt, że działania realizowane przez Internetica, w tym skuteczne kampanie Google ADS, pozwoliły jej się wybić, mimo dużej konkurencji w branży. Doświadczenia firmy są na tyle pozytywne, że sklep planuje w dalszym ciągu rozwiać się z pomocą agencji.
Mnóstwo pomysłów i odpowiednia dynamika działania
Aby skutecznie wspierać działania firm z branży e-commerce, trzeba dobrze orientować się w dynamice owej branży, sprawnie dostosowywać się do ewentualnych zmian i proponować rozwiązania, które będą stanowiły odpowiedź na nowe potrzeby. Agencja Internetica wielokrotnie dowiodła, że przejawia taką gotowość do wdrażania nowych pomysłów. Obserwuje, jak zmienia się biznes klienta, analizuje wskaźniki, a następnie proponuje firmie profesjonalne doradztwo, poparte latami praktyki. Na aktywne promowanie nowych rozwiązań zwraca uwagę m.in. firma oferująca artykuły jeździeckie – Torpol. Przedsiębiorstwo wymienia także inne powody, dla których zdecydowała się korzystać z usług Internetica. Zalicza do nich m.in. świetny, bezproblemowy kontakt z pracownikami. Wyrozumiała, chętna do pomocy obsługa sprawia, że klienci bez trudu mogą zyskać informacje na temat wykonanych działań, zadać pytania lub porozmawiać o swoich potrzebach oraz o tym, jak w przyszłości będzie kształtowała się dalsza relacja biznesowa. Doskonały kontakt z zespołem, w połączeniu ze starannością, sumiennością i zaangażowaniem w wykonywaniu obowiązków docenia LechPol. Za profesjonalizm i świetny kontakt z klientem Interneticę chwali również m.in. Stajnia Miszewo, wspominając przy tym, że na skutek współpracy z agencją, firma zaobserwowała satysfakcjonujące efekty w sprzedaży.